onsdag den 27. august 2014

En lydig hvalp

I aften er vi startet til hvalpelydighedstræning i Århus Hundeførerforening. Jeg har ikke været vildt begejstret for de to steder jeg har gået med Zigsa og Dhana, så nu har vi valgt at køre den lange tur til Århus for at træne. Jeg kender flere med Tibbere, som træner der. Bla. Awa's morbror LP1, LP2, DKCH, DKKV13, KLBV13 Lamlux Dzonka All Inclusive (Marley), som klarer sig fantastisk i både lydighed og på udstillinger sammen med hans ejere Birgit og Axel. Og Tine som er en af trænerne på hvalpeholdet, har selv fire skønne og meget lydige Tibbere. Så vi er sikre på det er køreturen værd de næste mange uger. Og så får vi også trænet i at køre bil.
I aften startede vi med at træne lineføring, indkald samt sit og stå. Vi sluttede af med frikvarter, hvor hundene fik lov at lege. Super sjovt synes Awa, der forsøgte at smutte ned for at tumle med de store hunde. Heldigvis lykkedes det mig, at kalde hende til mig inden hun nåede derhen. Jo det hjælper at have lommerne fyldt med godbidder :-) Vi glæder os til næste onsdag.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar